CONOCE LAS MEJORES APP

cómo elegir webs de salud

PARTICIPA
xemio.org
comparte tus dudas acerca de los efectos adversos y las secuelas de los tratamientos de Cáncer de Mama

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

Noticias, reseñas y recomendaciones sobre salud digital, con casos prácticos, investigaciones y estudios

Slider

CONOCE LAS MEJORES APP
consulta nuestro catálogo y las 20 mejor valoradas
TOP 5

LA CONFIANZA
cómo elegir webs de salud

PARTICIPA
xemio.org

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

Slider

La Biblioteca iSYS de APP de salut està basada en un mètode d'avaluació de les aplicacions mòbils de salut a partir de variables objectives per donar als usuaris orientació sobre:

(A) Popularitat
(B) Confiança
(C) Utilitat

Amb aquesta classificació els usuaris disposen de criteris d'avaluació suficients per seleccionar les aplicacions mòbils de salut més adequades a les seves necessitats.

docencia

Què és

• Elaboració de programes docents de suport a la formació dels actors de la comunicació en salut. Metodologies estructurades docents amb avaluació i desestructurades i grupals amb indicadors d’eficàcia.
  • Trobades: Conferències d’experts amb trobades (tipus BarcelonaActiva).
  • Difusió: textos, vídeos, material divulgatiu sobre com construir iniciatives per a la promoció de la salut en xarxa

Objectius

• Creació de nous àmbits docents i d’intercanvi, que multipliquin l’accés a la informació, garantint equitat en l’accés, rigor en els continguts i efectivitat en els resultats.
  • Creació de materials divulgatius que aportin valor als processos de Comunicació en Salut.

• Trobades
  • Utilització de les TIC en Educació terapèutica en malalties cròniques
  • Formació de professionals en les TIC en salut
  • Ús de les TIC per a la promoció en salut
  • Qualitat i ètica en la comunicació en salut
  • Gestió de comunitats virtuals

Què és

Afegir iniciatives de salut en xarxa.

• Mashup per categories de webs de salut en xarxa, amb ordenació per refresc entre altres criteris.
  • Generació d’espais de discusió i col · laboració per categories.

Objectius

Propiciar un lloc de trobada i directori fàcil de trobar i on actualitzar-se i compartir.

Mash up de Divulgació.

• Blogs/Webs de profesionals de Salut
  • Blogs/webs de pacients, familiars y associacions
  • Blogs/Webs d’institucions sanitàries i administracions amb informació d’interès

Mash up d’Opinió.

• Espai de comentaris per pàgina, amb possibilitat d’obrir fòrums de debat si cal.
  •  Calendari d’esdeveniments d’organitzacions que promouen la Salut en Xarxa.

consultora

Què és

Com consultoria i assessoria la Fundació ofereix el coneixement recollit per l’experiència en les seves activitats i dels seus professionals per donar suport i avaluar iniciatives sectorials.

Objectius

Realitzar una contribució formal i estructurada al disseny de noves iniciatives, així com oferir ajuda per al diagnòstic d’aquelles iniciatives amb problemes en els resultats esperats.

Projectes

Consultoria en l’ús de les TIC socials en àmbits:

• Assistencials
  • Docents
  • Investigació
  • Associacions de pacients i professionals
  • Organitzacions no governamentals
  • Institucions
  • Promoció de la salut

innovando

Què és

En Innovació desenvolupem o col · laborem en el desenvolupament d’aplicacions productes i serveis que, utilitzant Internet com a tecnologia mediadora, suposen una aportació al benestar de les persones objectiu del desenvolupament.

Objectius

Aplicar el millor coneixement per al desenvolupament d’innovacions eficaços per al seu objectiu: ser útils per al benestar del pacient. Donar suport a iniciatives de tercers en aquest sentit per a la consecució de fons i un marc de desenvolupament.

• Webs especialitzades
  • Blogs
  • Comunitats virtuals
  • Aplicatius per a mòbils