La sociedad en red ofrece nuevas posibilidades de colaboración entre personas y recursos para desarrollar nuevas fórmulas de ayuda al enfermo y a su entorno.

logo hbn150

En la Fundación iSYS tenemos como objetivo contribuir a la mejora de la salud y la calidad de vida de la población, mediante la generación y difusión de conocimiento de excelencia en el campo sanitario a partir de la utilización de las Redes (Internet).

Missió

Contribuir a la millora de la salut i la qualitat de vida de la població a través de: la recerca de les millors pràctiques en comunicació de salut a Internet, la implantació de projectes de salut en xarxa utilitzant Internet, i la col · laboració, consultoria i docència d’aquestes pràctiques, per a un millor impacte social.

Visió

Esdevenir una organització líder en la consolidació de projectes útils de salut en xarxa, manejant adequadament les diferents disciplines que aquests projectes combinen. Organització de referència, capaç d’establir bones pràctiques, difondre coneixement i compartir recursos.

Valors

Els valors de la fundació son: equitat, compromís amb la societat, respecte, responsabilitat, solidaritat, honestedat, neutralitat i sostenibilitat.