inicia sesión

Introducció a la salut digital en l’atenció primària

La transformació digital està cada cop més present en tots els àmbits de la societat. La introducció progressiva d’una major digitalització en les tasques quotidianes, i la bretxa digital que els vertiginosos canvis digitals provoquen, fa que molts professionals no puguin comptar amb la formació necessària per per l’aprofitament dels procediments i tècniques que poden ser aplicats en aquest àmbit d’atenció a la salut de la població.

IntroduccioSalutDigitalAtencioPrimaria

Adreçat a: Professionals d’atenció primària amb un coneixement bàsic de l’entorn digital i altres professionals interessats en la transformació digital en l’àmbit de la salut comunitària

Dates: 19 i 26 d'octubre, i 2 de novembre de 2022 (9 hores)

Horari: De 16.00 a 19.00 hores