PARTICIPA EN LOS
ENCUENTROS DIGITALES

xemio.org

comparte tus dudas acerca de los efectos adversos y las secuelas de los tratamientos de Cáncer de Mama

CONOCE LAS MEJORES APP

TOP 20

consulta nuestro catálogo y las 20 mejor valoradas 2016-2017

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

Noticias, reseñas y recomendaciones sobre salud digital, con casos prácticos, investigaciones y estudios

PARTICIPA EN LOS
ENCUENTROS DIGITALES

xemio.org

La imagen no esta disponible
Xemio

CONOCE LAS MEJORES APP

TOP 20

consulta nuestro catálogo y las 20 mejor valoradas 2016-2017

Xemio

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

La rosetta biomèdica

• L'article científic

La rosetta biomèdica Traduint la ciència Pau Gascon i Imma Grau El cicle acadèmic d'una investigació biomèdica finalitza, quan els resultats d'aquesta es publiquen en una revista especialitzada, compartint-los amb la resta de la comunitat científica (1). Va ser en els temps del renaixement quan es va començar a publicar de forma sistemàtica els resultats de les investigacions, per part de les recentment sorgides societats científiques, en revistes. La Royal Society a Londres (1662) i de...

veure totes

mHealth