CONOCE LAS MEJORES APP

Play

PARTICIPA
xemio.org
comparte tus dudas acerca de los efectos adversos y las secuelas de los tratamientos de Cáncer de Mama

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

Noticias, reseñas y recomendaciones sobre salud digital, con casos prácticos, investigaciones y estudios

Slider

CONOCE LAS MEJORES APP
consulta nuestro catálogo y las 20 mejor valoradas
TOP 5

LA CONFIANZA
cómo elegir webs de salud

Play

PARTICIPA
xemio.org

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

Slider

M4CTribute

Music for cancer Tribute és un acte lúdic musical per recaptar fons per a un projecte solidari -Xemio-, que ajudarà als malalts de càncer a viure millor el dia a dia de la malaltia quan estiguin a casa seva. Es vendran entrades per a un concert a l'escenari principal, amb trams de diferents estils (pop-rock. Jazz-swing i clàssica-lírica) i es farà homenatge -Tributes-a tres figures de la lluita contra el càncer: Joan Massagué, Montserrat Daniels i Maria Ibáñez. Al pati del recinte, i de forma simultània, hi haurà carpes amb parades d'informació, animació, tallers infantils, espectacles en directe en un segon escenari, i botiga solidària, per apropar-nos a un públic variat i heterogeni.

Objectiu: l'objectiu és recollir fons per finançar XEMIO, un programa d'ajuda als pacients en tractament oncològic quan són a casa. És una iniciativa promoguda per la Fundació ISYS i el Grup Àgata d'afectades de càncer de mama i compta amb el suport i implicació de la oncòloga Montserrat Muñoz (membre de la unitat de Mama de l'Hospital Clínic de Barcelona, ​​de GEICAM i de la SEOM).

Lloc i data de celebració: 4 de juny a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm

Recomanat per a: Públic solidari i familiar.

T'esperem!

Afegir comentari