Segueix-nos!   facebook twitter instagram You Tube RSS

com triar webs de salut

PARTICIPA
xemio.org
comparteix les teves dubtes sobre els efectes adversos i les seqüeles dels tractaments de Càncer de Mama

CONEIX LES MILLORS APP
consulta el nostre catàleg i les 20 més ben valorades
TOP 20

INFORMA'T SOBRE EL QUE FUNCIONA EN SALUT DIGITAL

Notícies, ressenyes i recomanacions sobre salut digital, amb casos pràctics, investigacions i estudis

Play

LA CONFIANÇA
com triar webs de salut

PARTICIPA
xemio.org

CONEIX LES MILLORS APP
consulta el nostre catàleg i les 20 més ben valorades
TOP 20

INFORMA'T SOBRE EL QUE FUNCIONA EN SALUT DIGITAL

iSYScore 2016

El ranking iSYS de APP está basado en un método de evaluación de las aplicaciones móviles de salud a partir de variables objetivas para dar a los usuarios orientación sobre:

(A) Popularidad
(B) Confianza