CONOCE LAS MEJORES APP

Play

PARTICIPA
xemio.org
comparte tus dudas acerca de los efectos adversos y las secuelas de los tratamientos de Cáncer de Mama

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

Noticias, reseñas y recomendaciones sobre salud digital, con casos prácticos, investigaciones y estudios

Slider

CONOCE LAS MEJORES APP
consulta nuestro catálogo y las 20 mejor valoradas
TOP 5

LA CONFIANZA
cómo elegir webs de salud

Play

PARTICIPA
xemio.org

INFÓRMATE SOBRE LO QUE FUNCIONA EN SALUD DIGITAL

Slider

Xemio és una aplicació mòbil destinada a millorar la qualitat de vida de les pacients amb càncer de mama durant el procés de quimioteràpia.

Realitzada amb l'assessorament d'oncòlegs, ajudarà a la pacient a organitzar les seves sessions de quimioteràpia, consultar i reportar els efectes secundaris que puguin aparèixer, obtenint consell amb esquemes de "què fer en cada cas" elaborats per professionals i valorats per altres pacients que han patit els mateixos efectes secundaris.

Us demanem ajuda, perquè aquesta iniciativa pugui arribar al màxim nombre de persones, i així aconseguir el finançament Ens ajudeu? Gràcies!!!

PARTICIPA - COL·LABORA - DIFON
MICROMECENATGE XEMIO

Fundació iSYS

%3A%2F%2Fwww.verkami.com&autoplay=1" target="_blank" rel="noopener width[560];height[315]">Xemio web